Professioneel en efficiënt

In CaseDriver is alle informatie over bijvoorbeeld klantvragen, inclusief de e-mailcorrespondentie, notities en eventuele bijlages, centraal beschikbaar. Met CaseDriver kun je een klant altijd professionele service bieden. Een antwoord zoals: "Ik kan u niet helpen, dat heeft mijn collega in behandeling." is verleden tijd.

Daarnaast bevat CaseDriver verschillende slimme functies om als team, als individuele gebruiker of als manager grip te houden op doorlooptijden van een issue of een project. 

Wat is een case?

In CaseDriver werken we met Cases. Maar wat is een case?

  • Vergelijk een case met een archiefmap, een insteekhoes of een ordner. Oftewel een bundeling van communicatie, bijlage(s), documenten of aantekeningen over één onderwerp, maar dan digitaal!

  • Een nieuwe case kan handmatig worden aangemaakt, maar meestal zal een case ontstaan door een inkomende e-mail gericht aan een centraal e-mailadres (meerdere mailadressen zijn ook mogelijk)

  • Vanuit de case verstuur en ontvang je de (e-mail) berichten. Een reactie op een bericht, verzonden vanuit de case,  wordt automatisch aan de case toegevoegd. Zo blijft de communicatie over één onderwerp eenvoudig gebundeld. 

  • Even op vakantie? Draag de case eenvoudig over naar je collega, mét behoud van de volledige context. 

image

Efficiënt samenwerken

CaseDriver zorgt voor meer structuur en inzicht, vooral waar verschillende medewerkers parallel
aan elkaar werken.

  • Een nieuwe vraag, opdracht of taak? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.

  • Ligt een case even stil? Met de status Parkeren of Wacht op antwoord blijft de case tijdelijk verborgen.

  • Door de open structuur zijn cases inzichtelijk voor teams of andere afdelingen. Draag een case over aan een collega met volledig behoud van bijlages, context en historie.

  • Een duidelijk beeld van de werkvoorraad zorgt voor rust bij medewerkers, afdelingen en management.

 

image

Communicatie in de hand

CaseDriver biedt structuur, inzicht en flexibiliteit in communicatiestromen onder andere doordat: 

  • centrale mailboxen ook echt centraal blijven omdat gebruikers in één omgeving werken,

  • slimme rechtenstructuren ervoor zorgen dat informatie gedeeld wordt waar kan en wordt gescheiden waar moet, 

  • communicatie over een lopende case automatisch aan de betreffende case kan worden toegevoegd,

  • de applicatie je vertelt wanneer je nog op een reactie zit te wachten. Wil je meer hulp, dan stuurt CaseDriver automatisch een herinnerings e-mail wanneer reactie uitblijft.  

  • CaseDriver te gebruiken is waar en wanneer je wilt, op PC, tablet of mobiel. 

image

Kan uw huidige e-mailprogramma dit ook?

  • Kun je even niet verder met een case, parkeer deze met CaseDriver dan tot een bepaald moment óf totdat er nieuwe input binnenkomt.
  • Draag een case eenvoudig over aan een collega met volledig behoud van bijlages, correspondentie, notities en historie.
  • Maak binnen de case notities voor jezelf of collega's over bijvoorbeeld reeds genomen of nog te nemen acties. 
  • Verstuur je een belangrijke e-mail en wil je zeker weten dat hij op het juiste moment in de mailbox van de ontvanger zit? Met de functie 'Later verzenden' bepaal je eenvoudig de gewenste verzendtijd. 
  • Stel sjablonen in voor standaard e-mails en ondertekening (ontvangstbevestiging, herinneringen etc.)
  • Nog geen reactie op die ene e-mail? CaseDriver stuurt automatisch een herinnering.
  • De administrator kan eenvoudig in eigen beheer nieuwe gebruikers aanmaken en de toegangsrechten instellen.
  • Stuur je een e-mail vanuit CaseDriver dan wordt deze automatisch met de eigen handtekening afgesloten. Centraal én persoonlijk.
  • Maak het werken in CaseDriver nog efficiënter door relevante interne systemen, zoals bijvoorbeeld een CRM of facturatiesysteem, te koppelen.