Voor wie?

CaseDriver is een uitkomst voor kleine en middelgrote bedrijven en organisaties; alle dagelijkse communicatie met klanten, cliënten, leden, leveranciers en andere relaties verloopt efficiënt en overzichtelijk via CaseDriver. Voorbeelden van CaseDriver implementaties:

  • reclamestudio 
  • schoonmaakbedrijf
  • fitnesscentrum
  • camping
  • notariskantoor
  • (sport)vereniging
  • kinderopvang
  • uitzendbureau
  • architectenbureau
  • accountantskantoor

Wat is voor jou de reden om CaseDriver te gaan gebruiken?

 

"Wij hebben al zoiets... "

Ook voor bedrijven die al een oplossing voor het samenwerken in gedeelde mailboxen hebben georganiseerd, is CaseDriver een goede aanvulling of zelfs een goed alternatief.

  • Is de huidige oplossing of werkwijze wel meegegroeid met de organisatie? CaseDriver is een tool die opschaalbaar is en mede daarom uitermate geschikt voor klantondersteuning op grote(re) schaal.  
     
  • Gebrek aan mogelijkheden voor het management? Met CaseDriver ziet u in één oogopslag waar iedereen in het team aan werkt. Er is een overzichtelijk dashboard en er zijn rapportagefunctionaliteiten, zodat het mogelijk is om op cijfers te sturen. Ook worden alle handelingen binnen CaseDriver gelogd, zodat het verloop van een betreffende case is in te zien.
     
  • Is er geen koppeling mogelijk met andere systemen, denk aan CRM-systeem of facturatiesysteem, of is deze koppeling niet naar wens? CaseDriver is op zo'n  manier gebouwd dat integratie met andere systemen makkelijk te realiseren is. 

CaseDriver als klantenservice-tool

Voor organisaties met veel (kort) klantcontact is CaseDriver een ideale tool voor bijvoorbeeld de afdeling klantenservice/customer care of de afdeling die zorgt voor de klachtenafhandeling. Collega’s kunnen het werk dat vaak via een centrale e-mail binnenstroomt, eenvoudig verdelen. Parallel werken, makkelijk werk (cases) aan elkaar overdragen én indien nodig (bij afwezigheid bijvoorbeeld) werk van elkaar inzien. Lang zoeken in de e-mailbox van een ander is niet meer nodig. En, nog belangrijker misschien, je kunt de ‘klant’ een beter antwoord geven dan;  “Sorry, dat weet ik niet, dat heeft mijn collega in behandeling.”