Klantcase
Lifestyle Change Nederland
Quick links binnen deze klantcase
LifeStyle Change, in 8 weken samen naar een gezondere jij
Lifestyle Change is een intensief programma dat zich over 8 weken uitstrekt. Het programma is ontworpen om mensen te helpen hun leefstijl te veranderen, of ze nu willen afvallen, aankomen, fitter willen worden of hun relatie met voeding eens onder de loep willen nemen. Het programma omvat twee online sessies per week, gericht op het verbeteren van voeding en je mindset.
Daarnaast vinden er ook fysieke trainingen plaats. Daarbij ligt de focus op conditie en houding door middel van oefeningen die uitsluitend het eigen lichaamsgewicht gebruiken. Wekelijkse contactmomenten en resultaat updates houden de deelnemers betrokken en gemotiveerd. De sessies gericht op mindset en voeding worden standaard online aangeboden. De fysieke trainingen worden zowel online als op locaties in de regio georganiseerd.
Overzicht in alle interne en externe communicatie
Een van de uitdagingen die Lifestyle Change tegenkwam, was het behouden van overzicht in de interne en externe communicatie. Met een groeiend aantal deelnemers was het een uitdaging om ervoor te zorgen dat alles soepel verliep en dat de verschillende teamleden elkaars werk konden overnemen indien nodig.
Altijd en overal antwoord op kunnen geven
Om dit probleem aan te pakken, besloot Lifestyle Change gebruik te maken van de applicatie CaseDriver. Deze tool hielp hen om hun communicatie te stroomlijnen en zorgde ervoor dat alle teamleden toegang hadden tot dezelfde informatie. Dit maakte het veel gemakkelijker voor de teamleden om elkaars werk tijdens absentie van een collega over te nemen en ervoor te zorgen dat er geen informatie verloren ging en klanten snel geholpen konden worden bij vraagstukken
Werken met CaseDriver: korte lijntjes en snelle afhandeling
Een belangrijk aspect van de ervaring van Lifestyle Change is de uitstekende samenwerking met Flexyz, het moederbedrijf van CaseDriver. De communicatie is direct en efficiënt, met korte lijntjes die snel en responsief zijn. Iedere vraag of zorg die Lifestyle Change heeft, wordt snel door de servicedesk van Flexyz opgepakt. Het team van Flexyz zorgt ervoor dat ze altijd terugkomen op eventuele vragen of problemen, wat de samenwerking uiterst betrouwbaar en effectief maakt.
Zeg maar dag tegen verloren e-mails
Sinds het gebruik van CaseDriver heeft Lifestyle Change de werkprocessen aanzienlijk weten te verbeteren. Er worden geen taken meer vergeten omdat de functie ‘parkeren’ of ‘wachten op antwoord’ wordt ingeschakeld. Hierdoor ontsnapt er niets meer aan de aandacht en wordt er geen enkele aanvraag gemist. Het team heeft nu een beter overzicht en weet wat er op een bepaalde dag gedaan moet worden. Dit geeft aan het einde van de dag een gevoel van voldoening, in de wetenschap dat de belangrijke taken zijn afgerond en er niets vergeten wordt. CaseDriver heeft Lifestyle Change geholpen om hun communicatie te stroomlijnen en hun effectiviteit te vergroten, waardoor ze nog meer mensen kunnen helpen hun leefstijl te veranderen.
Wil jij net als Lifestyle Change klantgegevens bundelen, samenwerken aan cases en snel klantvragen afhandelen? Schrijf je in voor de gratis demo en profiteer zelf van de functionaliteiten van CaseDriver.
Bekijk meer klantcases