Software zakelijke dienstverlening

Efficiënt samenwerken in de zakelijke dienstverlening

Binnen de zakelijke dienstverlening heb je veel te maken met offertes, vragen, afwijkende projecten en andere communicatiestromen. Deze taken kosten vaak ongemerkt veel tijd. Met de webapplicatie CaseDriver worden deze werkzaamheden eenvoudig gebundeld en gestructureerd. Op deze manier is er weer tijd en aandacht voor de kernactiviteiten van jouw organisatie en behoud je tevreden klanten. Ben je toe aan een software die alle communicatie en werkzaamheden overzichtelijk maakt? Plan vrijblijvend een demo in.

zakelijke dienstverlening

Maak het jezelf makkelijker

Herken je het?
Grote werkvoorraden, langlopende dossiers met veel data en verschillende medewerkers die parallel aan elkaar werken. Het gevolg is vaak dat het overzicht zoek raakt en dossiers moeilijk over te dragen zijn. CaseDriver zorgt ervoor dat er efficiënt wordt samengewerkt.

Casemanagement

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.

Parkeer jouw case

Kun je even niet verder of wacht je op een antwoord van een ander? Parkeer de case dan tot een bepaald moment óf ga er weer mee verder als er nieuwe input binnen is.

Overdraagbaar dossier

Door de open structuur zijn cases inzichtelijk voor teams of andere afdelingen. Draag een case over aan een collega met volledig behoud van bijlagen, context en historie.

Support & Sales

Splitsing sales en support/service

In de zakelijke dienstverlening is de splitsing tussen salestrajecten en servicetrajecten herkenbaar. Komt er een nieuwe klant binnen? Of gaat het om een bestaande klant die bijvoorbeeld een nieuw product afsluit? Dan worden deze vragen door de verschillende teams opgepakt. CaseDriver begrijpt dit en biedt daarom binnen de applicatie twee verschillende templates aan. Eén voor sales en één voor service. Benieuwd hoe dit eruit ziet en hoe het werkt? Lees het hieronder.

Stel je voor je bent een financieel adviesbureau en een potentiële klant neemt via de website contact met jullie op om financieel advies aan te vragen. CaseDriver maakt een nieuwe case aan en deze case krijgt automatisch de tag ‘Nieuwe klant’.

Om een eerste voorstel voor het advies te kunnen formuleren, heeft de adviseur informatie nodig en hiervoor moeten financiële stukken aangeleverd worden. Binnen de case kan het salesteam de potentiële klant mailen met aanvullende vragen. Is alle benodigde informatie verzameld? Dan kan er een eerste advies opgemaakt worden.

Dit eerste advies komt dan terecht in het tabblad ‘Voorstel’. Zijn er meerdere collega’s betrokken bij het voorstel? Dan is het mogelijk om binnen de case reacties toe te voegen en collega’s te mentionen. Op deze manier is alle communicatie per case overzichtelijk en zijn lange en vele e-mails of cc’s naar elkaar onnodig.

Is de klant akkoord met het advies? Dan moet er waarschijnlijk een product aangevraagd worden bij een geldverstrekker of bij andere financiële partijen. Er wordt binnen de case een nieuwe tabblad aangemaakt waar de laatste stap van het salestraject in wordt gemanaged.

Stel je voor je bent accountant en een bestaande klant heeft een vraag over de boekhouding. Via het klantportaal stelt de klant via het contactformulier deze vraag. Dit formulier komt binnen in de applicatie en wordt gecategoriseerd met de tag ‘Vraag’. Het serviceteam ziet deze vraag binnenkomen en kan door middel van een reactie de accountant mentionen. De accountant ziet de vraag in de case en ziet in één oogopslag waar het over gaat.

De accountant pakt deze vraag op en kan elke stap vervolgens bijhouden en overzichtelijk maken. Van behandeling, tot oplossing en van afspraak tot afloop. Doordat betrokken collega’s inzicht hebben in de case, is intensief mailverkeer binnen de organisatie onnodig. Op deze manier werkt het team efficiënt, waardoor tijd bespaard wordt en klanten optimaal bediend worden.

De voordelen voor de zakelijke dienstverlening

CaseDriver biedt inzicht en structuur in communicatiestromen.

Al je cases snel en eenvoudig doorzoekbaar

Door te werken met de juiste tags vind jij binnen een paar seconden de bijbehorende informatie.

Efficiënt samenwerken met collega’s

Geen onnodige e-mails en cc’s naar collega’s, maar binnen een case efficiënt met elkaar communiceren.

Klanttevredenheid stimuleren

Beantwoord je klantvragen snel en doeltreffend.

Ontvang meer updates

Voor het verbeteren van jouw klantenservice

    Sluit je aan bij de organisaties die het succes van CaseDriver al ervaren.

    RVO CaseDriver
    Kwik-Fit CaseDriver
    Get-Healthy CaseDriver