Software voor de automotive sector

Streven naar ultieme klanttevredenheid

De automotive sector staat bekend om de felle concurrentiestrijd die al geruime tijd gaande is. Schaalvergroting en efficiëntie verbetering zijn daarbij belangrijke drijfveren. Minstens zo belangrijk echter, is de strijd om de gunst van de klant. Zonder klanten immers geen bestaansrecht. Om klanten te vinden, maar vooral ook te behouden is klanttevredenheid het uiteindelijke doel. Tevreden klanten zijn doorgaans loyaal en zorgen niet alleen voor herhaalaankopen, maar tevens voor positieve mond-tot-mondreclame. Potentiële klanten laten hun aankoopbeslissing tegenwoordig eerder afhangen van ervaringen en aanbevelingen van bestaande klanten dan van ‘mooie verhalen’ in een folder of website. Kortom, ultieme klanttevredenheid is de sleutel tot succes en groei in de automotive sector.

Automotive

Maak het jezelf makkelijker

Herken je het?
Het snel en correct beantwoorden van klantvragen, waarbij je over een 360° beeld van jouw klant beschikt, is essentieel om jouw klant optimaal te bedienen. Om één enkele klantvraag te beantwoorden moet je vaak in meerdere systemen kijken. Productinformatie, factuurhistorie, CRM, het digitale planbord. Dit zijn maar een paar voorbeelden.

Met CaseDriver bundel je alle communicatie met je klant en je collega’s rond de klantvraag. Krijg bij (online) offerteaanvragen en onderhoudsboekingen direct inzicht in de volledige historie van bestaande klanten op basis van het kenteken. Zo weet je direct welke auto diegene rijdt en wat voor onderhoud er onder andere de afgelopen jaren is uitgevoerd.

In CaseDriver kun je informatie uit andere systemen integreren en raadplegen. Eén webapplicatie waar alle relevante informatie beschikbaar is en je eenvoudig, snel en doeltreffend de klantvraag kunt beantwoorden. Alles wat je nodig hebt om jouw klant op ‘nummer één’ te zetten.

Is jouw team of ben jij zelf toe aan een applicatie die communicatie structureert, bundelt en de nadruk legt op klanttevredenheid? Plan vrijblijvend een demo in.

Case - management

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.