Software voor de automotive sector
Streven naar ultieme klanttevredenheid
De automotive sector staat bekend om de felle concurrentiestrijd die al geruime tijd gaande is. Schaalvergroting en efficiĆ«ntie verbetering zijn daarbij belangrijke drijfveren. Minstens zo belangrijk echter, is de strijd om de gunst van de klant. Zonder klanten immers geen bestaansrecht. Om klanten te vinden, maar vooral ook te behouden is klanttevredenheid het uiteindelijke doel. Tevreden klanten zijn doorgaans loyaal en zorgen niet alleen voor herhaalaankopen, maar tevens voor positieve mond-tot-mondreclame. PotentiĆ«le klanten laten hun aankoopbeslissing tegenwoordig eerder afhangen van ervaringen en aanbevelingen van bestaande klanten dan van āmooie verhalenā in een folder of website. Kortom, ultieme klanttevredenheid is de sleutel tot succes en groei in de automotive sector.
Maak het jezelf makkelijker
Herken je het?
Het snel en correct beantwoorden van klantvragen, waarbij je over een 360Ā° beeld van jouw klant beschikt, is essentieel om jouw klant optimaal te bedienen. Om Ć©Ć©n enkele klantvraag te beantwoorden moet je vaak in meerdere systemen kijken. Productinformatie, factuurhistorie, CRM, het digitale planbord. Dit zijn maar een paar voorbeelden.
Met CaseDriver bundel je alle communicatie met je klant en je collegaās rond de klantvraag. Krijg bij (online) offerteaanvragen en onderhoudsboekingen direct inzicht in de volledige historie van bestaande klanten op basis van het kenteken. Zo weet je direct welke auto diegene rijdt en wat voor onderhoud er onder andere de afgelopen jaren is uitgevoerd.
In CaseDriver kun je informatie uit andere systemen integreren en raadplegen. EĆ©n webapplicatie waar alle relevante informatie beschikbaar is en je eenvoudig, snel en doeltreffend de klantvraag kunt beantwoorden. Alles wat je nodig hebt om jouw klant op ānummer Ć©Ć©nā te zetten.
Is jouw team of ben jij zelf toe aan een applicatie die communicatie structureert, bundelt en de nadruk legt op klanttevredenheid? Plan vrijblijvend een demo in.
Case - management
Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creƫert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.