Helpdesk tool

Verlies geen enkele vraag uit het oog

Stroomlijn communicatie met klanten

Berichten komen automatisch binnen in de juiste case

Een antwoord zoals: “Ik kan u niet helpen, dat heeft mijn collega in behandeling.” is verleden tijd op de helpdesk. Met CaseDriver wordt alle communicatie centraal gebundeld in één applicatie. Door de open structuur van CaseDriver zijn cases inzichtelijk voor teams en heb je altijd een overzicht van alle openstaande cases. Daarnaast bevat CaseDriver verschillende slimme functies om als team, als individuele gebruiker of als manager grip te houden op doorlooptijden van een issue of een project. 

Rapportage communicatie
Commentaar en toewijzen

Werk eenvoudig en slim samen

Blijf in contact met collega’s en draag eenvoudig cases over

Aanvullende informatie kan gemakkelijk aan een case worden toegevoegd met de ‘commentaar’ functie. Daarnaast kunnen openstaande klantvragen met één klik worden overgedragen aan collega’s met behoud van de volledige context, inclusief commentaar en bijlages.

Bespaar tijd maar blijf persoonlijk

Auto replies, quick replies en standaard handtekeningen

Met de ‘sjablonen’ functionaliteit in CaseDriver stel je eenvoudig per afdeling of team persoonlijke autoreplies in. Daarnaast maak je ook eenvoudig quick replies aan in de ‘sjablonen’ tab, die je vervolgens met één klik kan invoegen in jouw e-mailbericht. Perfect voor op de helpdesk. Tevens is het per afdeling of team mogelijk om persoonlijke handtekeningen in te regelen voor consistente communicatie. 
Blijf persoonlijk helpdesk/ ticketing
Tags

Automatische tags op de helpdesk

Voeg automatisch tags toe aan binnenkomende berichten

Een mooie nieuwe functionaliteit binnen CaseDriver is het kunnen instellen van zogenaamde ‘Regels’. Hiermee is het mogelijk om automatisch een tag toe te voegen aan een binnenkomend bericht of een nieuwe case. Vervolgens kan er in verschillende widgets gefilterd worden op bijvoorbeeld de tag ‘klacht’. Zodoende heb je één centraal overzicht van alle openstaande klachten.

Meer inzicht in onder andere de gemiddelde verwerkingstijd
met de CaseDriver report module.

casedriver rapportage

Zien hoe je klanten eenvoudig centraal te woord kan staan?
Plan een online demo met één van onze experts.