Software voor jouw klantenservice

Verbeter je klantenservice met CaseDriver.

Binnen de klantenservice is overzicht essentieel om snel en effectief te kunnen reageren op vragen en klachten. Met CaseDriver bundel je alle communicatie per case, zodat je altijd de volledige context hebt en geen enkele vraag onbeantwoord blijft. Werk samen met je team, houd de klanttevredenheid hoog en zorg ervoor dat geen enkele e-mail of taak over het hoofd wordt gezien. Ontdek hoe CaseDriver jouw klantenservice kan verbeteren en plan vrijblijvend een demo in.

CaseDriver responisve design

Maak het jezelf makkelijker

Herken je het?
Grote werkvoorraden, langlopende dossiers met veel data en verschillende medewerkers die parallel aan elkaar werken. Het gevolg is vaak dat het overzicht zoek raakt en dossiers moeilijk over te dragen zijn. CaseDriver zorgt ervoor dat er efficiënt wordt samengewerkt.

Casemanagement

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.