Zaaksysteem van CaseDriver

De gouden standaard in communicatie

In de publieke sector draait alles om transparantie, efficiëntie en het tijdig opvolgen van belangrijke kwesties. Met CaseDriver bundel je alle communicatie en taken overzichtelijk in één systeem. Zo kun je eenvoudig samenwerken met collega’s en afdelingen, zonder dat er iets verloren gaat. Ontdek hoe CaseDriver jouw processen kan stroomlijnen en plan vrijblijvend een demo in.

Zaaksysteem van CaseDriver

De gouden standaard in communicatie

In de publieke sector draait alles om transparantie, efficiëntie en het tijdig opvolgen van belangrijke kwesties. Met CaseDriver bundel je alle communicatie en taken overzichtelijk in één systeem. Zo kun je eenvoudig samenwerken met collega’s en afdelingen, zonder dat er iets verloren gaat. Ontdek hoe CaseDriver jouw processen kan stroomlijnen en plan vrijblijvend een demo in.

Casemanagement

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.

Parkeer jouw case

Kun je even niet verder of wacht je op een antwoord van een ander? Parkeer de case dan tot een bepaald moment óf ga er weer mee verder als er nieuwe input binnen is.

Overdraagbaar dossier

Door de open structuur zijn cases inzichtelijk voor teams of andere afdelingen. Draag een case over aan een collega met volledig behoud van bijlagen, context en historie.

Veilig aan het werk met e-mail

Data centraal opgeslagen in Nederland

  • Gegevens blijven binnen de applicatie (AVG-ready)
  • Zowel onze datacenters als Flexyz zelf zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd
  • Alle ingaande en uitgaande e-mail worden gefilterd door
    ons slimme spamfilter
  • Maak gebruik van Twee-Factor-Authenticatie (2FA)

Sluit je aan bij de organisaties die het succes van CaseDriver al ervaren.

De voordelen voor de
publieke sector

CaseDriver biedt inzicht en structuur in communicatiestromen.

Al je cases snel en eenvoudig doorzoekbaar

Door te werken met de juiste tags vind jij binnen een paar seconden de bijbehorende informatie.

Efficiënt samenwerken met collega’s

Geen onnodige e-mails en cc’s naar collega’s, maar binnen een case efficiënt met elkaar communiceren.

Klanttevredenheid stimuleren

Beantwoord je klantvragen snel en doeltreffend.

Alle slimme features op een rij

Casemanagement
Weet altijd welke klant nog op antwoord wacht en bundel alle informatie.

Overzicht bijlages
Alle bijlages worden overzichtelijk gebundeld binnen een case.

Rapportage
Bekijk de hoeveelheid cases en gemiddelde afhandelingstijd.

Commentaar
Voeg aanvullende informatie toe aan een case of bericht voor je collega’s.

Snel antwoorden
Automatische ontvangst-bevestigingen en vooraf geformuleerde ‘replies’

Tags
Voeg tags toe om cases te clusteren en snel terug te vinden.

Consistente communicatie
Standaard handtekeningen, automatisch antwoorden en ontvangstbevestigingen.

Eenvoudig meekijken
Kijk eenvoudig mee met collega’s en werk efficiënt samen.

Werkvoorraad
Altijd inzicht in de complete werkvoorraad per afdeling of collega.

Wil jij zaakgericht aan het werk?

Neem vandaag nog de eerste stap naar zaakgericht werken binnen jouw team. Vul het formulier in en we plannen zo snel mogelijk een gratis sparringssessie. Wacht niet langer en maak kennis met CaseDriver.