Software voor jouw klantenservice
Verbeter je klantenservice met CaseDriver
Binnen de klantenservice is overzicht essentieel om snel en effectief te kunnen reageren op vragen en klachten. Met CaseDriver bundel je alle communicatie per case, zodat je altijd de volledige context hebt en geen enkele vraag onbeantwoord blijft. Werk samen met je team, houd de klanttevredenheid hoog en zorg ervoor dat geen enkele e-mail of taak over het hoofd wordt gezien. Ontdek hoe CaseDriver jouw klantenservice kan verbeteren en plan vrijblijvend een demo in.
Sluit je aan bij de organisaties die het succes van CaseDriver al ervaren.
Maak het jezelf makkelijker
Herken je het?
Grote werkvoorraden, langlopende dossiers met veel data en verschillende medewerkers die parallel aan elkaar werken. Het gevolg is vaak dat het overzicht zoek raakt en dossiers moeilijk over te dragen zijn. CaseDriver zorgt ervoor dat er efficiënt wordt samengewerkt.
Zonder CaseDriver
Geen overzicht van communicatie/mails
Klantvragen raken zoek of worden over het hoofd gezien door een gebrek aan een centraal overzicht.
Moeizame overdracht tussen medewerkers
Bij vakantie, ziekte of andere oorzaken van afwezigheid gaat belangrijke context van lopende cases verloren.
Onvoldoende inzicht in prestaties
Het is lastig om responstijden en afhandelingskwaliteit te meten zonder duidelijke rapportagesystemen.
Slechte opvolging van onopgeloste cases
Door gebrek aan overzicht blijven problemen soms onopgelost, wat de klanttevredenheid schaadt.
Met CaseDriver
Centraal overzicht van alle communicatie
Alle klantinteracties worden gebundeld, waardoor niets wordt vergeten en reacties sneller volgen.
Naadloze samenwerking
Casegeschiedenis is altijd inzichtelijk, waardoor alle medewerkers efficiënt cases kunnen overnemen.
Duidelijke prestatie-inzichten
Ingebouwde rapportages geven inzicht in responstijden en SLA-naleving.
Betere opvolging van openstaande klantvragen
Onopgeloste cases worden gemonitord en tijdig opgevolgd om klanttevredenheid te waarborgen.
Casemanagement
Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.
Parkeer jouw case
Kun je even niet verder of wacht je op een antwoord van een ander? Parkeer de case dan tot een bepaald moment óf ga er weer mee verder als er nieuwe input binnen is.
Overdraagbaar dossier
Door de open structuur zijn cases inzichtelijk voor teams of andere afdelingen. Draag een case over aan een collega met volledig behoud van bijlagen, context en historie.
De voordelen voor jouw klantenservice
CaseDriver biedt inzicht en structuur in communicatiestromen.
Al je cases snel en eenvoudig doorzoekbaar
Door te werken met de juiste tags vind jij binnen een paar seconden de bijbehorende informatie.
Efficiënt samenwerken met collega’s
Geen onnodige e-mails en cc’s naar collega’s, maar binnen een case efficiënt met elkaar communiceren.
Klanttevredenheid stimuleren
Beantwoord je klantvragen snel en doeltreffend.
Ontvang meer updates
Voor het verbeteren van jouw klantenservice