Klantcase

Get Healthy

Get Healthy

Quick links binnen deze klantcase

Download de klantcase
Liever op een later moment lezen? Download onze klantcase.

In 10 jaar tijd naar twee clubs sterk - Hoe behoud je tijdens groei communicatie overzichtelijk?

De uitdaging: Groei en communicatie
Get Healthy, een netwerk van fitnessclubs, heeft in de afgelopen 10 jaar een uitbreiding doorgemaakt. Tijdens deze periode kwam het bedrijf voor een uitdaging te staan: hoe het overzicht te behouden in de groeiende en steeds complexere communicatiestromen.

Het unieke concept van Get Healthy

Get Healthy heeft zich sinds 2012 gepositioneerd als een unieke plek waar mensen een gezonde levensstijl ontwikkelen en het plezier vinden om die levensstijl te behouden. Sinds 2012 zijn ze uitgegroeid tot twee clubs sterk in Harderwijk en Ermelo.

Ondanks dat Get Healthy een plek is waar ‘gewoon’ gesport wordt, is de club onderscheidend ten opzichte van de reguliere sportschool. De leden van de club zijn mensen die zich in de reguliere sportschool niet thuis voelen of daar niet goed geholpen kunnen worden.

Het belang van effectieve communicatie

Het succes en de groei van Get Healthy leidden tot uitbreiding van het team en de clubleden. Dit resulteerde in een toename van communicatiestromen tussen werknemers, clubleden, leveranciers en andere externe partijen. Waardoor er veel mailwisselingen waren waarin het onderscheid tussen mails met prio’s of mails die niet direct opgevolgd hoeven te worden steeds onduidelijker werd. Ook de werkzaamheden rondom deze mails werden onoverzichtelijk.

De oplossing: CaseDriver

Op dit kritieke moment kwam CaseDriver in beeld. Deze tool hielp Get Healthy om de communicatie te stroomlijnen en te organiseren. Get Healthy omschrijft CaseDriver als een ‘digitale assistent’ die helpt herinneren aan belangrijke taken en zorgt voor een continu overzicht van lopende zaken.

Een soepele samenwerking

De samenwerking met Flexyz verliep vlekkeloos. Get Healthy prijst de ‘high-end’ service en de persoonlijke aanpak. De hulp die werd geboden, ongeacht hoe complex de vraag was, gaf het gevoel dat niets teveel was.

Het resultaat

Het werken met CaseDriver heeft Get Healthy veel opgeleverd: een lege inbox aan het eind van elke werkdag, overzichtelijke en gestructureerde communicatiestromen, inzicht in lopende zaken, en vooral rust in het werk en in het hoofd. Voor Get Healthy is de implementatie van CaseDriver een doorslaggevende factor geweest in het beheersen van hun groei en succes.

Wil jij net als Get Healthy klantgegevens bundelen, samenwerken aan cases en snel klantvragen afhandelen? Schrijf je in voor de gratis demo en profiteer zelf van de functionaliteiten van CaseDriver.

Bekijk meer klantcases