Zaaksysteem voor het MKB

Efficiënt samenwerken voor MKB bedrijven

Als MKB’er heb je te maken met veel verschillende communicatiestromen, zoals: offertes, vragen en projecten. Met CaseDriver bundel je alle interne en externe communicatie op één centrale plek. Hierdoor behoud je het overzicht, werk je efficiënter samen met je team en zorg je ervoor dat geen enkele taak over het hoofd wordt gezien. Ontdek hoe CaseDriver jouw bedrijf kan helpen om grip te krijgen op de dagelijkse werkzaamheden en plan vrijblijvend een demo in.

Sluit je aan bij de organisaties die het succes van CaseDriver al ervaren.

RVO CaseDriver
Kwik-Fit CaseDriver
Get-Healthy CaseDriver

Maak het jezelf makkelijker

Herken je het?
Grote werkvoorraden, langlopende dossiers met veel data en verschillende medewerkers die parallel aan elkaar werken. Het gevolg is vaak dat het overzicht zoek raakt en dossiers moeilijk over te dragen zijn. CaseDriver zorgt ervoor dat er efficiënt wordt samengewerkt.

Zonder CaseDriver

Gebrek aan overzicht in klantprocessen

Klantgegevens, offertes of facturen zijn verspreid over verschillende systemen, wat inefficiëntie veroorzaakt.

Verlies van potentiële leads of klanten

Door onvoldoende opvolging raken kansen verloren, wat leidt tot omzetverlies.

Geen inzicht in prestaties van team

Het is moeilijk om te bepalen of teams goed presteren en om te bepalen waar verbeteringen nodig/mogelijk zijn.

Inefficiënte communicatie

Interne en externe communicatie is versnipperd, wat leidt tot misverstanden en fouten.

Met CaseDriver

Centraal klantproces beheer

Alle klantgerelateerde informatie, van eerste contact tot facturatie, is makkelijk terug te vinden in één systeem.

Beter beheer van leads en klanten

Doordat er overzicht gecreëerd wordt, worden aanvragen niet meer over het hoofd gezien. Dit vergroot de omzet en klanttevredenheid.

Inzicht in prestaties van teams

Volledig inzichtelijk of de KPI’s gehaald worden en waar verbetermogelijkheden liggen.

Efficiënte communicatie

Alle communicatie, intern en extern, is gecentraliseerd, waardoor misverstanden en fouten worden verminderd.

Casemanagement

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.

Parkeer jouw case

Kun je even niet verder of wacht je op een antwoord van een ander? Parkeer de case dan tot een bepaald moment óf ga er weer mee verder als er nieuwe input binnen is.

Overdraagbaar dossier

Door de open structuur zijn cases inzichtelijk voor teams of andere afdelingen. Draag een case over aan een collega met volledig behoud van bijlagen, context en historie.

De voordelen voor het MKB

CaseDriver biedt inzicht en structuur in communicatiestromen.

Al je cases snel en eenvoudig doorzoekbaar

Door te werken met de juiste tags vind jij binnen een paar seconden de bijbehorende informatie.

Efficiënt samenwerken met collega’s

Geen onnodige e-mails en cc’s naar collega’s, maar binnen een case efficiënt met elkaar communiceren.

Klanttevredenheid stimuleren

Beantwoord je klantvragen snel en doeltreffend.

Whitepaper | Zaakgericht werken

Zaakgericht werken is voor steeds meer organisaties in de publieke sector een relevant onderwerp. Lees meer over wat zaakgericht werken is en wat je er in de publieke sector mee kunt behalen in onze whitepaper.