CaseDriver
Jouw zaaksysteem,
alles onder controle
In de moderne zakenwereld, waar efficiëntie en klantgerichtheid cruciaal zijn, wint zaakgericht werken steeds meer aan populariteit. Zaakgericht werken is een gestructureerde aanpak die organisaties helpt om werkprocessen effectief te beheren en af te handelen. Door alle relevante informatie en communicatie rondom een specifieke zaak te centraliseren, worden processen gestroomlijnd en de productiviteit verhoogd. Daarnaast staat de relatie binnen zaakgericht werken altijd centraal. Ontdek hoe CaseDriver je kan helpen bij het managen, prioriteren en afhandelen van jouw zaken.
Voordelen van CaseDriver voor zaakgericht werken
Communicatie gebundeld
Bundel alle communicatie zodat je maximaal ondersteund wordt bij het oplossen van een zaak.
Audit trail
Op een later moment terugzien wat er is gebeurd binnen een zaak.
Efficiëntie verhoging
Eenvoudig overdraagbaar aan een collega, bijvoorbeeld tijdens absentie.
De relatie centraal
Maak de zaak je aandachtspunt door deze centraal te stellen.
Zaakgericht werken, voor...
Overheidsinstellingen
Bundel alle documentatie van burgers en organisaties zodat je altijd alles bij de hand hebt. Van een aanvraag voor een rijbewijs of parkeervergunning tot aan de aanvraag van een bouwvergunning.
Zorgverlening
Alle communicatie met zorgvragers inzichtelijk in een zaak. Zodat iedereen op de hoogte is van de zorg van een individu terwijl de vertrouwelijkheid geborgen blijft.
Zakelijke dienstverlening
Van het eerste contactmoment tot aan het versturen van de offerte en de aftersales. Bundel alle communicatie en documenten van een klant om de perfecte klantenreis te creëren.
Whitepaper | Zaakgericht werken
Wil jij zaakgericht aan het werk?
Neem vandaag nog de eerste stap naar zaakgericht werken binnen jouw organisatie. Vul het formulier in en ontvang een gratis demo. Ontdek hoe je zaakgerichter aan het werk kunt en je bedrijfsactiviteiten kunt verbeteren/versnellen. Wacht niet langer en maak kennis met CaseDriver.
Lees meer over zaakgericht werken
Incident Management Software, een effectieve incidentafhandeling
Incidenten kunnen zich op elk moment voordoen en kunnen een aanzienlijke impact hebben op bedrijven en organisaties. Of het nu gaat om technische storingen, beveiligingsincidenten, klachten van klanten of operationele...
Lees meer