Software voor de publieke sector

Efficiënt samenwerken in de publieke sector

In de publieke sector draait alles om transparantie, efficiëntie en het tijdig opvolgen van belangrijke kwesties. Met CaseDriver bundel je alle communicatie en taken overzichtelijk in één systeem. Zo kun je eenvoudig samenwerken met collega’s en afdelingen, zonder dat er iets verloren gaat. Ontdek hoe CaseDriver jouw processen kan stroomlijnen en plan vrijblijvend een demo in.

Sluit je aan bij de organisaties die het succes van CaseDriver al ervaren.

RVO CaseDriver
Kwik-Fit CaseDriver
Get-Healthy CaseDriver

Maak het jezelf makkelijker

Herken je het?
Grote werkvoorraden, langlopende dossiers met veel data en verschillende medewerkers die parallel aan elkaar werken. Het gevolg is vaak dat het overzicht zoek raakt en dossiers moeilijk over te dragen zijn. CaseDriver zorgt ervoor dat er efficiënt wordt samengewerkt.

Zonder CaseDriver

Verlies van dossiers en documentatie

Door verspreide informatie kunnen belangrijke documenten of casusinformatie zoek raken, wat leidt tot vertragingen.

Inefficiënte interne communicatie

Samenwerking tussen afdelingen verloopt stoef, met miscommunicatie en gebrekkige opvolging als gevolg.

Complexe besluitvormingsprocessen

Moeilijkheden bij het coördineren van besluitvorming over complexe kwesties door onvoldoende overzicht en context.

Langdurige afhandeling van cases

Burgers worden gefrustreerd door trage reacties of onvolledige oplossingen voor hun verzoeken of klachten.

Moeilijk om voortgang te monitoren

Het is lastig om te zien welke casussen nog open staan en wie verantwoordelijk is voor de voortgang.

Met CaseDriver

Gecentraliseerde casemanagement

Alle dossiers, documenten en mutaties worden op één plek opgeslagen, wat zorgt voor transparantie en tijdige toegang.

Verbeterde samenwerking

CaseDriver biedt één platform voor communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen, wat efficiëntie bevordert.

Betere coördinatie van besluitvorming

Alle relevante informatie wordt centraal opgeslagen, waardoor besluitvormers sneller & beter beslissingen kunnen nemen.

Snellere en efficiëntere afhandeling van cases

Burgerservices kunnen sneller antwoorden en oplossingen bieden door efficiëntere interne processen.

Voortgangsmonitoring

Medewerkers kunnen makkelijk de status en verantwoordelijkheden van casussen volgen, wat leidt tot betere opvolging.

Casemanagement

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.

Parkeer jouw case

Kun je even niet verder of wacht je op een antwoord van een ander? Parkeer de case dan tot een bepaald moment óf ga er weer mee verder als er nieuwe input binnen is.

Overdraagbaar dossier

Door de open structuur zijn cases inzichtelijk voor teams of andere afdelingen. Draag een case over aan een collega met volledig behoud van bijlagen, context en historie.

De voordelen voor de publieke sector

CaseDriver biedt inzicht en structuur in communicatiestromen.

Al je cases snel en eenvoudig doorzoekbaar

Door te werken met de juiste tags vind jij binnen een paar seconden de bijbehorende informatie.

Efficiënt samenwerken met collega’s

Geen onnodige e-mails en cc’s naar collega’s, maar binnen een case efficiënt met elkaar communiceren.

Klanttevredenheid stimuleren

Beantwoord je klantvragen snel en doeltreffend.

Whitepaper | Zaakgericht werken

Zaakgericht werken is voor steeds meer organisaties in de publieke sector een relevant onderwerp. Lees meer over wat zaakgericht werken is en wat je er in de publieke sector mee kunt behalen in onze whitepaper.