Software voor zorgverleners

Efficiënt zorg verlenen

Binnen de zorgverlening communiceer je regelmatig met cliënten en collega’s. Naast deze communicatie is het belangrijk om dossiers up-to-date te houden. Deze taak kost vaak ongemerkt veel tijd. Met CaseDriver worden deze werkzaamheden eenvoudig gebundeld en gestructureerd. Op deze manier is er weer tijd en aandacht voor de kernactiviteiten binnen jouw praktijk. Is jouw team of ben jij zelf toe aan een applicatie die alle communicatie structureert en bundelt? Plan vrijblijvend een demo in.

Zorgverlening

Maak het jezelf makkelijker

Herken je het?
Eén webapplicatie die de communicatie inzichtelijk maakt en structureert. Afwijkende taken kunnen snel opgepakt en verwerkt worden. CaseDriver zorgt ervoor dat er efficiënt wordt samengewerkt terwijl de vertrouwelijkheid geborgen blijft.

Casemanagement

Een nieuwe vraag, opdracht/taak of follow up? CaseDriver creëert een case en voegt gerelateerde communicatie en informatie hier automatisch aan toe.

Parkeer jouw case

Wil je niet vergeten om over een week nog contact te zoeken met een cliënt? Parkeer de case en zorg dat deze op een dag naar keuze weer binnen je werkvoorraad komt.

Overzichtelijke dossiers

Creëer overzicht in je communicatie met cliënten. Behoud daarbij de volledig context, historie en eventuele bijlagen.

Communicatiestromen in de zorg

Bij zorgverleners is er onderscheid in de verschillende communicatiestromen. Zo kan een contactmoment gaan over een nieuwe cliënt of een bestaande/terugkerende cliënt. Ongeacht de communicatiestroom is het gewenst om de communicatie goed te bundelen om behoud van de gegevens, zoals klachten en behandelplannen, te waarborgen. 

We geven je graag een voorbeeld van de koppeling tussen een zorgverlener en CaseDriver. Stel je bent een fysiotherapiepraktijk of tandartspraktijk en een (potentiële) cliënt vraagt via de website een afspraak aan. In CaseDriver wordt een case aangemaakt en gecategoriseerd onder bijvoorbeeld het tabblad ‘Aanvraag afspraak’. Deze aanvraag komt bij de verantwoordelijke binnen. In de case kan eventuele benodigde informatie aangevraagd worden, zoals de klachten, de contactgegevens, de huisarts en meer.

Is alle benodigde informatie verzameld? Dan wordt er een nieuw tabblad aangemaakt, bijvoorbeeld ‘Behandeling’. De verantwoordelijke maakt een afspraak met de cliënt. Vervolgens wordt er tijdens de afspraak een behandelplan opgesteld. Dit behandelplan kan geüpload worden binnen de case. Zo behoud je alle benodigden documentatie van de cliënt en gaat er niks meer verloren. Mailt de cliënt op een later moment, via een aparte mail, over de klachten dan wordt de case automatisch toegewezen aan de juiste case. 

Dient er vervolgens een collega aangehaakt te worden? Binnen de case kan de gebruiker met rechten een reactie toevoegen en de belanghebbende taggen. Lang mailverkeer is hierdoor niet meer nodig. Met de applicatie van CaseDriver werk zowel jij als het team efficiënt, waardoor tijd wordt bespaard en klanten tevreden blijven.

De voordelen voor zorgverleners

CaseDriver biedt inzicht en structuur in communicatiestromen.

Communicatie bundelen

Verzamel alle benodigden gegevens van jouw cliënt in één case voor meer overzicht.

Overzicht houden over geplande werkzaamheden

Parkeer je case tot het moment waarop jij het nodig hebt en behoudt overzicht op jouw werkzaamheden.

Klantbinding stimuleren

Blijf in contact met je cliënt door passende opvolging

Ontvang meer updates

Voor het verbeteren van jouw klantenservice

    Sluit je aan bij de organisaties die het succes van CaseDriver al ervaren.

    RVO CaseDriver
    Kwik-Fit CaseDriver
    Get-Healthy CaseDriver